Biežāk uzdotie jautājumi


Kā var nobloķēt maksājuma karti un kā palielināt pirkuma vai maksājuma limitu?

Šeit ir atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem no klientiem.

Maksājumu kartes


Klients var saņemt karti bankas Klientu apkalpošanas centrā Jēkaba ielā 2, Rīgā, vai pa past. Ja klients saņem karti pa pastu, tad karti nepieciešams aktivizēt internetbankā.

Internetbankas sadaļā “Ziņojumi” jānosūta vēstule ar lūgumu saņemt karti pa pastu, norādot pilnu pasta adresi.

Ja kartes PIN kods ir aizmirsts, tad karte ir jānomaina.

Kopā ar atjaunoto karti tiek izsniegts jauns PIN kods.

MasterCard Classic īpašnieki, Latvijas rezidenti, var izņemt skaidru naudu bez maksas jebkurā bankomātā Latvijā un visā pasaulē (ieskaitot BluOr Bank bankomātus) par kopējo darījumu summu līdz EUR 500,00 noteiktā periodā (kalendārajā mēnesī); darījuma brīdī tiek rezervēta transakcijas komisijas maksa, kas tiek atcelta darījuma norakstīšanas brīdī. Tiklīdz darījumu kopsumma pārsniedz EUR 500,01, transakcijas komisijas maksa tiek rezervēta un tiek ieturēta atbilstoši spēkā esošajam bankas cenrādim. Skaidras naudas kopsumma, ko var izņemt bankomātā bez maksas, tiek aprēķināta par kalendāro mēnesi saskaņā ar darījuma datumu bankomātā.

MasterCard Gold un Business īpašniekiem skaidras naudas izņemšanas komisijas tiek piemērotas atbilstoši spēkā esošajam bankas cenrādim.

Ja konts ir bloķēts pēc zvērināta tiesu izpildītāja vai VID rīkojuma, naudas izņemšana no bankomāta nav iespējama. Šajā gadījumā skaidras naudas izņemšanu var veikt tikai Klientu apkalpošanas centrā.

Internetbankā ir jāiesniedz prasība, lai apstrīdētu darījumu.

BluOr Bank AS maksājumu kartes ir piesaistītas starptautiskajai drošo interneta pirkumu sistēmai Mastercard SecureCode/Verified by Visa. Tā aizsargā Jūsu maksājumu karti no nesankcionētas izmantošanas, iepērkoties internetā. Aicinām iepazīties ar informāciju drošiem pirkumiem internetā.

Internetbankā izvēlnē Kredīti sadaļā Kredītlimita informācija var redzēt summu un procentus, kas jāmaksā par izmantoto kredītlimitu.

Ar informāciju par to, kā rīkoties kartes nozaudēšanas vai zādzības gadījumos, par kartes lietošanas drošības noteikumiem, PIN koda atbloķēšanu vai mainīšanu, kā arī par internetbankā pieejamajām kartes darbības funkcijām var iepazīties sadaļā Bankas pakalpojumi – Maksājumu kartes.