Jauns BlueOrange pakalpojums: apmaksā e-rēķinus ar karti!
2018. gada 16. aprīlis
BlueOrange turpina paplašināt vienkāršu un tehnoloģisku risinājumu piedāvājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem un informē par jauna pakalpojuma - e-rēķini ieviešanu. Izmantojot šo pakalpojumu, mūsu klienti varēs izveidot elektroniskus rēķinus un nosūtīt tos ar SMS vai e-pasta palīdzību. E-rēķinu galvenā priekšrocība ir iespēja veikt tūlītēju apmaksu ar Visa/Mastercard maksājumu karti, neizmantojot internetbanku. Uzņēmēji varēs izrakstīt gan vienreizējos, gan regulāros automātiski nosūtāmos rēķinus, veikt neapmaksāto rēķinu uzskaiti utml.
“E-rēķinu izveidošanas un nosūtīšanas pakalpojums būs pieejams gan esošajiem, gan jaunajiem bankas klientiem – maziem un vidējiem uzņēmumiem Latvijā vai citās Eiropas ekonomiskās zonas valstīs. Turklāt, lai noslēgtu līgumu par pakalpojumu, klientam nav jādodas uz Klientu apkalpošanas centru, jo līgumu var ātri un ērti noslēgt BlueOrange internetbankā, izmantojot Digipass ģenerēto elektronisko parakstu. Šis pakalpojums ļaus uzņēmējiem palielināt laikus apmaksāto rēķinu skaitu un paātrināt naudas līdzekļu saņemšanu, pat ja uzņēmējam nav savas tīmekļa vietnes,” komentē BlueOrange Bank E-komercijas pārvaldes vadītājs Nikolajs Laskovskis.
Lai nosūtītu e-rēķinu, uzņēmējam ir jāzina tikai klienta tālruņa numurs vai e-pasta adrese, bet rēķina nosūtīšanas un apmaksāšanas process aizņem ne vairāk kā minūti. Noklikšķinot pogu “Apmaksāt”, darījuma apstrāde notiek pēc starptautisko maksājumu karšu organizāciju VISA un Mastercard standartiem, kas nodrošina šī pakalpojuma maksimālu drošību.
BlueOrange ir pirmā Latvijas banka, kas saviem klientiem piedāvā pakalpojumu ar līdzīgu funkcionalitāti.
Sīkāku informāciju par e-komercijas pakalpojumiem var saņemt, nosūtot savu jautājumu uz e-pastu: ecommerce@blueorangebank.com
BlueOrange Bank E-komercijas pārvalde