Pienākumi:
piesaistīt jaunus klientus un veidot savu klientu portfeli;
izzināt klientu vajadzības un piedāvāt piemērotākos bankas produktus;
piedalīties darījumu attiecību nodibināšanas procesos;
piedalīties klientu darbības pārraudzībā.
Prasības:
augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
vēlme iegūt pieredzi darbā ar lieliem korporatīviem klientiem;
vēlme mācīties un gūt izpratni par kvalitatīvu korporatīvo klientu apkalpošanas procesu;
labas prasmes darbā ar MS Office rīkiem (Word, Excel, PowerPoint);
lieliskas komunikācijas prasmes, spēja paskaidrot un augsta atbildība pret savu darbu.
Pieteikuma anketa | Jaunākais klientu attiecību vadītājs
Atvainojiet, jūsu pieteikums nav saņemts.Lūdzu, mēģiniet vēlreiz.
Paldies!
Jūsu pieteikums ir nosūtīts.
Sazināsimies ar Jums, ja tiksiet aicināts uz interviju. Atbildi nosūtīsim tikai tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz interviju.
Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka esat saņēmis BluOr Bank AS atteikumu.
Pretendentiem jāatbilst Kredītiestāžu likuma 34.5. prasībām.
Nosūtot savus datus, Jūs apliecināt, ka esat tos norādījis korekti un esat iepazinies ar BluOr Bank AS personas datu apstrādes politiku
Datu apstrādes mērķis – kandidāta informācijas izvērtēšana izsludinātās vakances ietvaros, kā arī saziņai ar kandidātu.
BLUOR BANK
Finanšu informācija
Vadības komanda
Finanšu iestādes
Jaunumi
Karjera
BluOr Bank API
Par banku
© 2024 BluOr Bank AS. Visas tiesības aizsargātas.