Aicinām pievienoties
Analītiķi
Klientu izpētes un akceptēšanas nodaļā
Pienākumi:
veikt klientu padziļināto izpēti darījumu attiecību laikā;
analizēt klientu veiktos darījumus, tai skaitā bankas IT sistēmā regulāri apstrādājot paziņojumus (alertus);
īstenot principu “zini savu klientu” bankas praktiskajā darbībā;
dokumentēt izpētes rezultātus;
identificēt aizdomīgus darījumus, tai skaitā sankciju jomā, sniedzot ziņojumus kompetentajām iestādēm;
prezentēt izpētes rezultātus bankas koleģiālajās sēdēs;
konsultēt bankas darbiniekus NILLTPFN un sankciju jomā.
Prasības:
izteiktas analītiskās spējas un kritiskā domāšana, kā arī spēja strādāt ar plašu informācijas apjomu;
spēja strādāt dinamiskos apstākļos;
ne mazāk kā 1 gada ilga pieredze finanšu iestādē;
precizitāte, darba disciplīna un rūpīgums;
zināšanas un izpratne par sankciju jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pieteikuma anketa | Analītiķis/-e klientu izpētes un akceptēšanas nodaļā
Atvainojiet, jūsu pieteikums nav saņemts.Lūdzu, mēģiniet vēlreiz.
Paldies!
Jūsu pieteikums ir nosūtīts.
Sazināsimies ar Jums, ja tiksiet aicināts uz interviju. Atbildi nosūtīsim tikai tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz interviju.
Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka esat saņēmis BluOr Bank AS atteikumu.
Pretendentiem jāatbilst Kredītiestāžu likuma 34.5. prasībām.
Nosūtot savus datus, Jūs apliecināt, ka esat tos norādījis korekti un esat iepazinies ar BluOr Bank AS personas datu apstrādes politiku
Datu apstrādes mērķis – kandidāta informācijas izvērtēšana izsludinātās vakances ietvaros, kā arī saziņai ar kandidātu.