Pienākumi:
veidot pašam savu portfeli un aktīvi piesaistīt jaunus klientus;
veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem;
rūpīgi uzraudzīt klienta darbības atbilstību bankā un paplašināt biznesa attiecības;
sniegt idejas procesu uzlabošanā.
Prasības:
iepriekšējā darba pieredze finanšu vai līdzīgā jomā;
izcila izpratne par KYC procesiem un spēja jebkurā brīdī izskaidrot pārraudzībā esošā klienta saimniecisko darbību;
izpratne par kreditēšanas, e-komercijas un investīciju produktiem;
spēja veidot un uzturēt savstarpēju uzticību ar klientiem;
teicamas latviešu valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas;
izcilas saskarsmes iemaņas un spēja pārliecināt;
spēja strādāt komandā un profesionāli sadarboties ar citām struktūrvienībām.
Pieteikuma anketa | Klientu attiecību vadītājs
Atvainojiet, jūsu pieteikums nav saņemts.Lūdzu, mēģiniet vēlreiz.
Paldies!
Jūsu pieteikums ir nosūtīts.
Sazināsimies ar Jums, ja tiksiet aicināts uz interviju. Atbildi nosūtīsim tikai tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz interviju.
Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka esat saņēmis BluOr Bank AS atteikumu.
Pretendentiem jāatbilst Kredītiestāžu likuma 34.5. prasībām.
Nosūtot savus datus, Jūs apliecināt, ka esat tos norādījis korekti un esat iepazinies ar BluOr Bank AS personas datu apstrādes politiku
Datu apstrādes mērķis – kandidāta informācijas izvērtēšana izsludinātās vakances ietvaros, kā arī saziņai ar kandidātu.
ĀTRĀS SAITES
Kontakti un rekvizīti
Cenrādis
Valūtas maiņa
Dokumenti
Mobilā banka
Biežāk uzdotie jautājumi
Neklātienes identifikācija
Bankas pakalpojumu apmaksa
Bankomāti BluOr Bank
BLUOR BANK
Par banku
Vadības komanda
Finanšu informācija
Finanšu iestādes
Karjera
BluOr Bank API
Jaunumi
© 2024 BluOr Bank AS. Visas tiesības aizsargātas.