Bankas darbība pirmajā pusgadā: turpinām izaugsmi

2017. gada 30. augusts

Kā liecina neauditētie finanšu rezultāti, pirmo pusgadu banka ir noslēgusi ar 4 miljonu EUR lielu peļņu, kas ir par 2,8 miljoniem EUR vairāk, nekā attiecīgajā periodā pērn. Galvenie bankas finansiālās stabilitātes radītāji, kā parasti, ir augsti - bankas likviditāte pārskata perioda beigās bija 74%, kapitāla pietiekamība – 21%.

Šajā pusgadā BlueOrange ir ievērojami paplašinājusi gan produktu un pakalpoju klāstu, gan arī attiecīgi ir audzis klientu skaits gandrīz par 10%. Savukārt bankas kredītkaršu aktīvo lietotāju skaits ir pieaudzis par 26%.

Izaugsmi uzrāda arī citi finanšu rādītāji. Tā, piemēram, turpina palielināties bankas kredītportfelis – kopš gada sākuma bankas klientiem piešķirti kredīti 53 milj. EUR apmērā, kas ir par 7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

Pārskata periodā ir veikts ievērojams investīciju apjoms bankas tehnoloģiskajos projektos ar mērķi palielināt bankas pakalpojumu pieejamību interneta vidē. Tika izstrādāta un ieviesta mūsdienīga funkcionāla mobilā lietotne. Tiek turpināts darbs pie API ieviešanas – banku sistēmu interfeisa, kas nodrošinās sadarbību ar augsti tehnoloģiskiem uzņēmumiem. Vienlaikus tiek turpināti ieguldījumi bankas kā finanšu institūcijas izaugsmē un attīstībā.

Turpinot iesākto darbu e-komercijas jomā, banka ir aktīvi attīstījusi sadarbību ar vietējiem uzņēmumiem – kopā ar partneriem Latvijas tirgum izstrādāti un piedāvāti kompleksi pakalpojumi, kā arī paplašināta tirdzniecības un servisa uzņēmumu apkalpošana, uzstādot POS termināļus.

Pārskata periodā banka uzsākusi jaunu produktu un pakalpojumu, tostarp, - vairāku unikālu pakalpojumu, piedāvājumu arī Latvijas tirgū. BlueOrange ir pirmā banka, kas sāka piedāvāt bezmaksas pakalpojumus privātpersonām. Tāpat, BlueOrange ir kļuvusi arī par pirmo banku Latvijā, kas dodas pie klienta.  Vienlaikus Vecrīgas centrā atklāts jauns Klientu apkalpošanas centrs, kas papildina bankas attīstīto un ērto komunikāciju ar klientiem tiešsaistē un piedāvā klientiem vēl vienu iespēju komunicēt ar banku viņiem visērtākajā veidā.

Otrajā ceturksnī banka uzsāka īpašu klientu lojalitātes programmu - BlueOrange Life. Pirmoreiz Latvijā lojalitātes programmas ietvaros tiek piedāvāta arī naudas atmaksa jeb money back, ko bankas jaunie klienti ir jau atzinīgi novērtējuši.

Banka turpina ieguldīt savā attīstībā, lai BlueOrange produkti un pakalpojumi gan juridiskām, gan privātām personām būtu sasniedzami vēl ērtāk un vienkāršāk.


Informāciju sagatavoja
Ingrīda Šmite,
Sabiedrisko attiecību un komunikācijas pārvaldes vadītāja