Aicinām pievienoties

Speciālistu (uz noteiktu laiku)

Klientu atbalsta pārvaldē

Pienākumi:

  • aktīvi piedalīties klientu apkalpošanas procesos, t.sk. bankas pakalpojumu sniegšanā un produktu piedāvāšanā;

  • konsultēt klientus, izmantojot dažādos komunikācijas kanālus;

  • veikt klientu kontu un karšu apkalpošanu;

  • slēgt tipveida līgumus;

  • pastāvīgi pilnveidot un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un paaugstināt apkalpošanas standartus.

Prasības:

  • darba pieredze klientu apkalpošanā bankā;

  • proaktivitāte un augsta emocionālā inteliģence;

  • spēja ātri mācīties un iekļauties dinamiskā vidē;

  • precizitāte un akurātums darbā;

  • ļoti labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;

  • spēja strādāt patstāvīgi un organizēt savu darbu;

  • teicamas latviešu un angļu, labas krievu valodas zināšanas.

Mēs piedāvājam:




Atbildīgu darbu stabilā un augošā komercbankā un labi aprīkotu darba vietu Vecrīgā.


Sadarbību ar profesionāliem un draudzīgiem kolēģiem un interesantu, dinamisku darba vidi.


Atalgojums 1100-1300 EUR bruto


Veselības apdrošināšanas polisi,
sociālās garantijas un papildus brīvdienas.


Kvalitatīvu ievadi darbā un
apmācības iespējas.


Profesionālās izaugsmes iespējas atbilstoši iniciatīvai un sniegumam.

Pieteikuma anketa | Speciālists

Upload

Sazināsimies ar Jums, ja tiksiet aicināts uz interviju. Atbildi nosūtīsim tikai tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz interviju.
Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka esat saņēmis BluOr Bank AS atteikumu.

Pretendentiem jāatbilst Kredītiestāžu likuma 34.5. prasībām.

Nosūtot savus datus, Jūs apliecināt, ka esat tos norādījis korekti un esat iepazinies ar BluOr Bank AS personas datu apstrādes politiku 
Datu apstrādes mērķis – kandidāta informācijas izvērtēšana izsludinātās vakances ietvaros, kā arī saziņai ar kandidātu.