Aicinām pievienoties
Speciālistu
Klientu atbalsta pārvaldē
Pienākumi:
aktīvi piedalīties klientu apkalpošanas procesos, t.sk. bankas pakalpojumu sniegšanā un produktu piedāvāšanā;
konsultēt klientus, izmantojot dažādos komunikācijas kanālus;
veikt klientu kontu un karšu apkalpošanu;
slēgt tipveida līgumus;
pastāvīgi pilnveidot un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un paaugstināt apkalpošanas standartus.
Prasības:
darba pieredze klientu apkalpošanā bankā;
proaktivitāte un augsta emocionālā inteliģence;
spēja ātri mācīties un iekļauties dinamiskā vidē;
precizitāte un akurātums darbā;
ļoti labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
spēja strādāt patstāvīgi un organizēt savu darbu;
teicamas latviešu un angļu, labas krievu valodas zināšanas.
Pieteikuma anketa | Speciālists
Atvainojiet, jūsu pieteikums nav saņemts.Lūdzu, mēģiniet vēlreiz.
Paldies!
Jūsu pieteikums ir nosūtīts.
Sazināsimies ar Jums, ja tiksiet aicināts uz interviju. Atbildi nosūtīsim tikai tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz interviju.
Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka esat saņēmis BluOr Bank AS atteikumu.
Pretendentiem jāatbilst Kredītiestāžu likuma 34.5. prasībām.
Nosūtot savus datus, Jūs apliecināt, ka esat tos norādījis korekti un esat iepazinies ar BluOr Bank AS personas datu apstrādes politiku
Datu apstrādes mērķis – kandidāta informācijas izvērtēšana izsludinātās vakances ietvaros, kā arī saziņai ar kandidātu.
ĀTRĀS SAITES
Kontakti un rekvizīti
Cenrādis
Valūtas maiņa
Dokumenti
Mobilā banka
Biežāk uzdotie jautājumi
Neklātienes identifikācija
Bankas pakalpojumu apmaksa
Bankomāti BluOr Bank
BLUOR BANK
Par banku
Vadības komanda
Finanšu informācija
Finanšu iestādes
Karjera
BluOr Bank API
Jaunumi
© 2023 BluOr Bank AS. Visas tiesības aizsargātas.